Strijkersensemble 10+

Ben je 10 jaar of ouder, speel je viool, altviool, cello of een ander strijkinstrument en heb je minimaal drie jaar speelervaring? Dan is het Strijkersensemble een geweldige manier om je verder muzikaal te ontwikkelen én samen muziek te maken.
In het ensemble leer je luisteren naar elkaar, samen spelen en je eigen partij binnen een groep uitvoeren. Door regelmatig samen te musiceren ontwikkel je niet alleen je techniek, maar ook je muzikaliteit en zelfvertrouwen.
We spelen afwisselende muziek en houden daarbij rekening met het niveau van de groep. Het samenspelen met andere strijkers werkt motiverend, inspirerend en zorgt vooral voor veel speelplezier.
Ontdek hoe leuk het is om samen muziek te maken en beleef het plezier van het Strijkersensemble bij Ons Podium! 🎻🎶

aanmelden bij Ons Podium

over Ons Podium

