Logo

Jazz & Popensemble

Muziek

Op dinsdagavond repeteert het Jazz ensemble o.l.v. saxofoondocent Steffen Snip. Er wordt meerstemmig jazzrepertoire gespeeld. Improvisatie vormt een belangrijk onderdeel van de lessen. Om mee te kunnen spelen, moet je minimaal 3 jaar speelervaring hebben. Lekker jazzen dus!

>schrijf je in via deze cursuspagina